неділя, 28 квітня 2013 р.

А ви любите виконувати домашні завдання?

Ми також не дуже, але... ми ж - команда! За нами - весь район. Тому, старалися всі. А, готуючи звітній альбом, вибрали найкраще виконані, домашні завдання, які і хочемо вам представити.

На одному із тренінгів ми отримали завдання створити слайдову презентацію  
"Дерево професій моєї родини". 
Спочатку кожен намалював це дерево. Ось деякі з них.

10001   10005

 
                10002         10004

Тренінг з інтерв`ювання безперечно допоміг нам у виконанні домашнього завдання "Взяти інтерв`ю у батьків та підготувати матеріал для опублікування". 
І ось результати! Читайте далі.

P1010361Ербес Артем: Мій тато – економіст.
- Тату, скажи, будь ласка, чому ти обрав професію економіста?
- Мабуть, тому, що з дитинства любив математику і мені подобалися всілякі математичні ігри. На перший погляд, ця професія може видатися нудною. Але економіка - це гра. І якщо ти зрозумів правила, то ти ніколи не будеш програвати.

- Скільки років ти працюєш економістом?
- Не завжди економістом, але з цифрами і паперами я вже працюю 16 років.

- Чи думав ти ще тоді, коли обирав професію, яка зарплата у економіста?
- Конкретних цифр я не знав, а про те, що ця професія одна з найпрестижніших і високооплачуваних мені було відомо. Це також вплинуло на мій вибір.

- А чи були плани, куди саме ти міг влаштуватися на роботу?
- Коли навчався, ще не знав, де буду працювати. Але сьогодні економісти потрібні найрізноманітнішим організаціям - від великих банків до невеликих компаній. Без економістів ефективне управління компанією неможливе.

- А ти ніколи не боявся залишитися без роботи?
- Були такі часи. Але з економіста завжди можна перекваліфікуватися у фахівця з суміжної фінансової спеціальності. Наприклад, розпочати кар'єру з позиції рядового бухгалтера і поступово дорости до фінансового директора підприємства.

- Працювати з цифрами – це ж так нудно. Хіба не так?
- Переважну частину часу доводиться мати справу з цифрами і сухими положеннями договорів, але, на відміну від статиста, бухгалтера-обліковця чи контролера економіст повинен дивитися в майбутнє, передбачати економічний ефект від виконання будь-яких робіт - і це цікаво.

- Чи можеш порадити мені обрати цю професію?
- Мені подобається моя професія. Якщо ти відчуваєш потяг до математики, то я раджу обирати тобі професію економіста. Підтимку і допомогу гарантую.

- Дякую, що не відмовив і відповів на мої запитання. Я ще подумаю щодо майбутньої професії.


Анжеліка Демура. Професія моєї мами.

Артем Смірнов. Батькові поради.


Домашнє завдання: Написати статтю про одну з вивчених професій.

P1010359Дар`я Царюченко. Хочу стати лікарем!
Під час екскурсії до районної лікарні, я подивилась на професію лікаря, медичної сестри іншими очима.
Кожен з нас бував в медичних закладах, але як пацієнти. А тепер, я трішечки знаю як в лікарні там – «за кулісами». Признатися по правді раніше я думала, що професія лікаря це дуже легка та весела. Такий висновок я зробила, переглядаючи телесеріали «Щоденник лікаря Зайцевої» та «Інтерни». Але, відвідавши Білозерську районну лікарню, я зрозуміла, що професія лікаря і медичної сестри це дуже складна і відповідальна робота. Ці люди на роботі повинні забувати про себе та свої проблеми, бути співчутливими, добрими, щирими.
Лікар – це шляхетна та гуманна професія! Допомогати хворим людям – це найкраще, чим можна займатися в житті.
Праця лікаря та медичної сестри це щоденний подвиг, а не веселе та легке життя!
Я, досить довго роздумуючи, вже зробила свій вибір і у майбутньому вирішила стати лікарем. Мабуть, більшість дівчат з дитинства бажали стати лікарем або вчителем, однак це були дитячі мрії, а з часом змінювалися погляди на життя та мрії про професію лікаря зникали. Але я вирішила стати лікарем остаточно і безповоротно. Професія лікаря стане в пригоді не тільки іншим (пацієнтам), а мені самій. Якщо захворіють мої рідні, близькі, сусіди чи друзі, я завжди зможу їм допомогти. Професія лікаря одна з найважливіших і найповажніших у світі. Бажання бути лікарем, Лікарем з великої літери, бути значною у власних очах і очах пацієнтів – це для мене потужний спонукальний мотив.

P1010365Аліна Шпак. Надзвичайно цікава професія!
Я вважаю, що журналістика – надзвичайно цікава річ. Тому, дуже хотіла, щоб наша команда «ПрофіСтарт» вивчила цю професію, хоча вона і не дуже актуальна в нашому регіоні. Але, зате, дуже популярна в Україні і в світі.
Мені подобається писати твори, вірші, занотовувати свої спостереження. Я мрію стати журналістом! Ця професія приваблює мене своєю різноманітністю, непередбачуваністю, неординарністю. Вона цікава й творча. Щодня про якісь нові сенсаційні події дізнаєшся, спілкуєшся з різними людьми! У цій роботі таїться якась загадка…
Спілкуючись з головним редактором районної газети «Придніпровська зірка» Наталією Олександрівною Свиридою, я дізналась, що професія журналіст вимагає від тих, хто присвятив їй своє життя, постійного руху вперед. Завдання журналіста не лише інформувати, а й вчити та згуртовувати аудиторію. Журналісти повинні оперативно відгукуватися на проблеми сьогодення. Вони несуть велику відповідальність за кожне слово. Адже силу слова можна порівняти зі зброєю. Важливо, в яких ця зброя руках і куди вона скерована... Журналістів називають „четвертою владою”, бо від них, справді,  багато залежить. Тому журналістів здебільшого ненавидять, провокують судами, погрожують їм, нерідко і вбивають. Але від цього їх менше не стає - створюються нові видання, телеканали та радіостанції. Лави журналістів щороку збільшуються.
В роботі журналіста мене приваблює спілкування з людьми. Адже я з кожним днем буду дізнаватися усе більше й більше, брати участь у їхній долях хоча б тому, що вони просто довірили мені свою історію.


Домашнє завдання - Зробити фотознімки на тему «Людина у праці» учасники проекту виконали успішно.


Ось і підійшов до кінця перший етап проекту «ПрофіСтарт: юні обирають майбутнє». Скільки всього цікавого відбулося за цей час, скільки нового дізналися! Ми познайомилися з людьми восьми професій: пожежники-рятувальники, журналісти, лікарі, медсестри, трактористи, кухарі, буфетники, вихователі. Всі ці люди закохані в свою роботу, вони погоджуються зі словами Конфуція: «Знайди роботу до душі і ти не будеш працювати жодного дня в житті». От би нам так! Але ж ми вже на шляху до цього.
Чи змінилося наше уявлення про професії після їх вивчення?
Аліна мріє стати журналістом, Даша – лікарем, Анжеліка – вихователем і, після знайомства з цими професіями тісніше, їхнє бажання тільки закріпилося.
P1010509 P1010507Хлопців приваблює професія для хоробрих і мужніх. Саме такими вони хочуть бачити себе в майбутньому. Отже, професія пожежника-рятувальника їм до душі, а Дімі Бєлову і Артему Ербесу – ще й до лиця.

І ще одна професія, яка пригодиться у житті всім, навіть, якщо і не станемо професіоналами  – це професія кухаря. І саме кухарем хоче стати в майбутньому Женя Косенко.

До зустрічі 29 квітня 2013 року! Всім бажаємо успішного виступу!


Команда "ПрофіСтарт" Білозерського району.
                     

Немає коментарів:

Дописати коментар