вівторок, 9 квітня 2013 р.

Ознайомлення з професією продавця


Днями учасників проекту «ПрофіСтарт» Високопільського району гостинно зустріла приватний підприємець Романова Любов Іванівна.




Учасники команди взяли інтерв’ю у власника магазину «Промтовари». Дітей цікавила специфіка роботи продавця. 

Л.Романова розповіла про основні вимоги до цієї професії та відповіла на поставленні запитання. Тим, кому подобається працювати з людьми, вона порекомендувала вибрати саме цю професію.




                  
Думки учасників проекту. 

Куриленко Вероніка: «Моя мама-продавець. Під час інтерв’ю, яке я у неї брала, я зрозуміла важливість цієї професії. Тож, завдяки участі у проекті «ПрофіСтарт» я дізналася багато цікавого». 

Ігнатова Ірина: «Мені дуже сподобалося ознайомлення з професією «Продавець». Я дізналась про переваги та складнощі в цьому напрямку. А для цього потрібно вміти гарно викладати продукцію, бути ввічливим та уважним до кожного покупця». 

Влад Оля: «В нашому селищі професія «Продавець» найбільш популярна та потрібна людям. Продавець постійно спілкується з покупцями та виступає порадником для відвідувачів».



Немає коментарів:

Дописати коментар