вівторок, 19 листопада 2013 р.

Через онлайн - до офлайн-аудиторії.

Перше заняття "Соціальні мережі: використання для комунікації в проекті" із запланованої навчально-тренінгової програми для херсонської команди "Профі" відбулося на базі Комишанської ЗОШ № 26.
Запрошений тренер Андрій Жнивін, регіональний представник видавництва ТОВ "SVS City Media", херсонський блогер так захопив розповіддю на цікаву і сучасну тему, що ми і не зчулися, як на вулиці зовсім стемніло і школа спорожніла.



Не секрет, що соціальні мережі - справжня манія сучасної молоді. Навіть жарт такий існує, ніби значимість соціальних мереж стане настільки великою, що власний акаунт у соціальних мережах "ВКонтакте" чи "Facebook" будуть видавати в урочистій обстановці разом зі свідоцтвом про народження чи паспортом. Жарти жартами, проте... Звернімося до статистики. Частка користувачів соціальних мереж, за даними дослідження GFK Ukraine, у першому кварталі 2013 року зросла до 63%, що на 11% вище за минулорічні показники.
Користь соціальних мереж є очевидною. Це насамперед можливість завжди залишатися на зв`язку з друзями та родичами, а також шанс знайти давніх знайомих. 
Також на таких сайтах існують різноманітні групи та клуби, які поділені за інтересами.
Такою є і наша спільна група "ПрофіСтарт" у соціальній мережі "ВКонтакте", створення якої має за мету не тільки об`єднати "профістартівців" всієї області, а й привернути увагу якомога більшої кількості людей до цього інноваційного профорієнтаційного проекту.


Андрій Юрійович, звернув увагу на те, що завданням учасників команд є донесення інформації про досліджувану ними професію і про проект вцілому спочатку близькому колу рідних та друзів, а потім через онлайн-контакти все ширшому колу оточуючих.

 Через онлайн - до офлайн-аудиторії. 


Тренер зазначив, що активність дев`ятикласників всієї області в групі "ПрофіСтарт" ВКонтакте здатна ще і значно підвищити відвідуванність блогу "ПрофіСтарт". Для цього необхідно якомога більше розміщувати посилань на цей ресурс у даній групі "ВКонтакте". А ще не забувати про такі "фішки" як:
- "Рассказать друзьям",
- "Поделиться", які потрібно натискати якнайчастіше.


Як зацікавити людину, щоб вона через посилання зайшла у блог? Її необхідно заінтригувати, - радить Андрій Юрійович. А для цього надати захоплюючу інформацію, найяскравіші  фото, але не викладати інформацію до кінця, тобто, перервати на найцікавішому.




В цьому і вправлялися учасники команди "Профі" під час практичного заняття.
А ще говорили про Правила онлайн-безпеки, дискутували на тему: Молодь і соціальні мережі: "за" та "проти", спираючись на Інтернет-ресурси.
Дуже дякуємо Андрію Юрійовичу Жнивіну за те, що не відмовив у проханні провести тренінг, не пошкодував свого часу та за надзвичайно корисну і цікаву інформацію.


Немає коментарів:

Дописати коментар