вівторок, 25 березня 2014 р.

Реклама - мистецтво нашого часу

Саме на таку тему провела треніг Людмила Дем`яненко - арт-директор Херсонської студії "Артефак" для команди "Профі" (Комишанська ЗОШ №26). 


Тренер зауважила, що реклама - це вже невід'ємна частина нашого життя. А загальноприйнятою моделлю сприйняття реклами прийнято вважати наступний ланцюжок «Увага-Інтерес-Бажання-Мотив-Дія». 



Пані Людмила розповіла про історію реклами: "Рекламна діяльність зародилася ще на світанку цивілізації, пе­режила різні етапи еволюції разом з еволюцією людини, її потреб і культурного розвитку. Слово «реклама» походить від латинського «reclamare» — вик­рикувати. Інститут глашатаїв був зафіксований на державному рівні дуже давно. Посада глашатая згадується ще в XIV ст. до Різдва Христового. Глашатаї використовувалися для повсякденного інформування жителів стародавніх міст. Вони повідомляли населенню найрізно­манітнішу інформацію" та продемонструвала приклади реклами як і влучної, так і не дуже вдалої.



Ефективність і сила реклами полягає в тому, наскільки ясно буде для людини уявлення про зовнішній вигляд і зміст рекламованого товару. Він являє собою сукупність рекламного тексту, графічного зображення, слогана, і т. д. Якщо ці елементи реклами ретельно опрацьовані і існують у взаємозв'язку, представляючи одне ціле, то найімовірніше, що ця реклама може стати ефективною.



Людмила Дем`яненко детально розповіла про процес виготовлення рекламних матеріалів, зокрема друкованого рекламного видання: буклета, флаєра, постера тощо.
Дуже дякуємо арт-директору студії "Артефак" за корисну і цікаву інформацію.
Поради від тренера тут. 
Бажаємо успіхів, профістартівці!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар