середа, 25 березня 2015 р.

Конструктор успіху

Херсонська команда "Профі" Комишанської школи №26 під час третього етапу проекту вже вивчили соціальні мережі та їх вплив на цільові аудиторії, можливості блогерів, особливості наповнення блогу, пробували себе в ораторському мистецтві. І все це для того, щоб профістартівці " свої дослідження, свої знання, отримані за всі ці роки у проекті, "просували в маси",  привертали увагу до виченої професії, рекламували її.
Де ж навчитися піару?
На проекті "ПрофіСтарт: юні обирають майбутнє" є можливість!

  


Про стратегію успіху або як організувати PROMO або PR акцію розповів Андрій Юрійович Жнивін під час тренінгу "Розвиток комунікативних умінь і навичок, необхідних для проведення РR-акцій. Засоби, методи та форми впливу на людей".



Андрій Юрійович звернув увагу десятикласників на канали споживання інформації та на те, що для рекламування свого продукту потрібно використовувати всі можливі канали офлайн та онлайн.


PR - це формування громадської думки про товар, людину, компанію, подію. І будь-яка навчальна література з психології, прийоми спілкування з людьми буде до речі профістартівцям.


Зупинившись на темі основних правил роботи фахівця з PR, тренер зауважив, що велике значення має уміння переконувати людей. А це вже велике мистецтво, так як робота копірайтера. Адже для того, щоб скласти слоган чи написати рекламні тексти необхідні неабиякі знання та творчі здібності.


Тож, давайте спробуємо! Чи зможе школярка продати ручку Андрію Юрійовичу!


Наприкінці заходу профістартівці отримали домашнє завдання: придумати слоган, який би рекламував, досліджену ними професію.
А так як Андрій Юрійович є керівником "Школи блогерів" при Херсонській обласній бібліотеці для дітей імені Дніпрової Чайки, то й зразу запропонував приклад реклами.


Учасник цієї школи прорекламував блог "Самоучитель блогера".


Профістартівці, успіхів вам у PR-акціях!

Немає коментарів:

Дописати коментар