пʼятниця, 10 квітня 2015 р.

У ПРОЕКТІ «ПРОФІСТАРТ» ДІЗНАЄМОСЯ ПРО ПІАР!


       Що таке PR,  і як навчитися формувати громадську думку, дізнавалися члени команди «ПрофіОлешки» під час заняття «Розвиток комунікативних умінь і навичок, необхідних для проведення PR – акцій».



    Першу частину зустрічі провів з учнями адміністратор сайту Відділу культури Цюрупинської районної державної адміністрації Пономаренко Максим Миколайович.



          На прикладі підготовки до проведення звітного концерту аматорських колективів Цюрупинського району «Як Київська Русь Україною стала», Максим Миколайович поетапно розповів про всі використані засоби реклами, щоб про цей захід дізналася максимальна кількість жителів нашого міста. Офлайн реклама складалася із виготовлення афіш, які розклеїли по всьому місту, розповсюдження великої кількості  флаєрів, виготовлення запрошень для представників влади та партнерів. 




Онлайн розмістили  оголошення про захід  на сайті відділу культури, сайті міста «Цюрупинськ онлайн», групі «Вконтакте».  І результатом цієї роботи став вщент заповнений глядачами зал.
   
Також він розповів присутнім про  контент рекламної продукції.  Це інформаційне наповнення повинне вміщувати певну кількість знань, або, принаймні бути хоча б пізнавальним.


Для проведення рекламних кампаній важливою складовою є використання різних засобів, методів та форм  впливу на людей.
Про прийоми спілкування з людьми профістартівцям розповіла педагог-організатор Цюрупинської гімназії Тетяна Анатоліївна Килимчук, а працівники районної бібліотеки для дітей підготували для нас перегляд літератури з психології.


Під час навчання говорилося про те, що важливу роль у рекламі відіграє назва. Тож, всією командою ми придумали назву цієї статті.
    Попереду презентація «Карти професій Херсонщини», до якої готуються всі члени нашої команди.


     

                                    Єрмаков Михайло, учасник команди «ПрофіОлешки»

Немає коментарів:

Дописати коментар