пʼятниця, 10 квітня 2015 р.

ЯКА ВОНА – МОЯ МАЙБУТНЯ РОБОТА…?

Наше життя – це короткий проміжок часу, у який ми намагаємося багато чого встигнути: будуємо плани, кар'єру, спілкуємося, любимо, мріємо. Усе це  починається в юності, коли маленькі можливості перехрещуються з великими амбіціями, ідеями й прагненнями.

                             
 
Підлітки активно вибирають свій шлях і йдуть вперед, підкоряючи вершину за вершиною. Часом нас критикують, і не дають можливості розвиватись… Але, не відступаючи від своїх цілей, ми будує свій світ. Молодь - це особлива категорія людей, яка намагається змінити життя на краще. Вона знає чого хоче, впевнено розбудовуючи платформу для подальших просувань. Молодь, як ніхто інший, любить життя і проживає кожен день, як останній. Уміє працювати та святкувати свої перемоги, незважаючи на поразки. Вона квапиться жити й любити. Адже саме любов завжди рухає нами: спочатку любов до батьків, пізніше любов до до близької нам людини, любов до рідної країни, - а згодом і до самого життя.
                                                     

     Як зробити правильний вибір у майбутньому? Безперечно, йдеться про вибір життєвого шляху. Куди спрямувати свої здібності? Яку професію обрати? Ці питання важливі для кожного з нас. До їх розгляду треба докладати зусилля, тоді й вибір нашої життєвої дороги буде простішим. Чому? Та тому, що тоді не буде питання, їхати до Києва, чи якогось іншого міста в Україні або ж  залишиться в Херсоні. 
    І тоді, особливо коли наше  покоління докладе зусиль для суспільного добра, ми вже будемо запитувати себе, де нам краще підвищити свій рівень — у Парижі чи Лондоні, у Будапешті чи Вашингтоні. Ми не можемо ідеалізувати майбутнє, бо ще французький філософ XIX ст. П. Буаст сказав: «Майбутнє — це канва, по якій уява вишиває відповідно до своєї примхи, але малюнок його ніколи не буває вірним». Та це не значить, що про нього взагалі не треба думати, ясна річ, що малюнок може не співпадати, але основні контури будуть промальовані чітко.

                            
    
Як на мене будувати плани на майбутнє дуже складно. Але ми можемо припустити, що хотіли б робити у  майбутньому. Я ще нічого не вирішила щодо моєї майбутньої професії. Зараз досить важке життя, але мені хочеться займатися цікавою роботою, яку я буду любити.

                                           
  
Я  хочу, щоб моя робота була пов’язана з різними країнами і спілкуванням з  людьми. Також  сподіваюся вступити до вузу і одержати гарні знання. Я розумію, що без іноземних мов досить складно.  Тому поступово буду удосконалювати свої знання з англійської мови. Ще я хочу, щоб моя професія вплинула на розвиток нашої країни, бо ми створюємо не лише  наше майбутнє, але й  майбутнє нашої України. 
 Любов Наконечна, (10 кл) учасник  команди ПРОФІ м.Херсон

Немає коментарів:

Дописати коментар